MondialLogistics logo

Orderverwerking en opslag

De afhandeling van jouw bestellingen in combinatie met het voorraadbeheer vormen een logistieke uitdaging. Kwaliteit en goede automatisering zijn daarom essentieel bij order-en responsverwerking, maar zeker ook bij de retourafhandeling.

Wat kun je van ons verwachten?

  • De orders worden direct door ons behandeld en verwerkt

  • Ons Warehouse Management Systeem (WMS) geeft aan op welke locatie de producten zich bevinden in ons magazijn en bepaalt de meest efficiënte route

  • Snelle en efficiënte orderpicking door onze medewerkers

  • Aansluitend wordt de order gescand en controleert de inpakker nogmaals aan de hand van de pakbon de artikelen in de bestelling

  • Wanneer het vermelden en scannen van serienummers gewenst is, dan gebeurt dit in deze fase

  • Na deze controle worden de producten zorgvuldig ingepakt en voorzien van de nieuwste en meest milieuvriendelijke verpakkingsmaterialen

  • De producten die verpakt zijn in onze a-kwaliteit dubbele rib kraft verpakkingsdozen worden automatisch voorzien van jouw op maat gemaakte pakbon met eigen logo (standaard in verschillende talen) en barcode sticker van de vervoerder

  • Nadat de order is verzonden krijgen zowel jij als de ontvanger een automatische terugkoppeling met de track & trace link. Voor orders buiten Nederland zal dit in een buitenlandse taal vermeld worden. Deze automatische berichtgeving zal vanuit jouw naam verstuurd worden

Onze Omnichannel mogelijkheden vanuit één voorraad:

  • Retail logistiek

  • Dropshipments

  • B2B & B2C orders

  • Complete verzorging van leveringen aan Amazon, Bol.com, Coolblue, Fonq.nl, Wehkamp e.d.

Door onze ruime ervaring en vernieuwende kijk op logistiek leveren wij jaarlijks orders uit met een aantoonbare betrouwbaarheid van 99,8%!